Noves places subvencionades als cursos en línia per a la millora de la detecció, prevenció i abordatge de casos de violència masclista
Ja són més de 14.000 els professionals que s’han format en els diferents cursos i activitats que de forma conjunta entre Unió Consorci Formació i l’Institut Català de la Salut hem dissenyat, produït i impartit gràcies al finançament amb càrrec als crèdits rebuts del Ministeri d’Igualtat (Secretaria d’Estat d’Igualtat i contra la Violència de Gènere), projecte liderat pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.
![Projecte formatiu per a la millora de la detecció, prevenció i abordatge de casos de violència masclista en l’àmbit de la salut.](/sites/default/files/styles/limit_width_1400px/public/2023-03/Nova-imatge-VM-600x362.png.webp?itok=U_-TZqN1)
Donant continuïtat al projecte, presentem una nova convocatòria d’edicions subvencionades amb 2.600 places perquè els professionals sanitaris es continuïn formant en aquest tema i continuïn millorant les seves competències professionals per abordar aquest tipus de situacions.
Us animem a consultar les fitxes de cada curs i les dates de realització (de moment programades per juliol i setembre), veure quin curs pot ser del vostre interès i fer la petició al responsable de formació del vostre centre per tal que ens pugui fer arribar de forma centralitzada aquestes inscripcions.
![banner logos violència masclista.png](/sites/default/files/styles/limit_width_1400px/public/2023-07/banner%20logos%20viole%CC%80ncia%20masclista.png.webp?itok=pHwfnq8m)