Vés al contingut

Millorar la comunicació amb el pacient, clau per a una millor atenció

Qualitat Assistencial
ud-qualitat-assistencial-4asessio

La relació entre professionals sanitaris i pacients és clau per garantir una atenció de qualitat. Per aquest motiu, el 21 i 22 de gener es van dur a terme dues edicions de la sessió "Pacients: del que passa al que importa", una formació dins del programa Update de Qualitat Assistencial, coorganitzada per UCF i la Societat Catalana de Qualitat Assistencial (SCQA).

Aquest programa inclou diverses sessions adreçades a professionals de la salut amb l'objectiu de millorar la qualitat assistencial. En aquesta sessió, en concret, es van treballar estratègies per reforçar la comunicació amb els pacients i millorar-ne l’experiència en el sistema sanitari.

Una comunicació efectiva pot marcar la diferència en l’adherència als tractaments, en la seguretat del pacient i en la satisfacció global amb l’atenció rebuda. Estudis recents demostren que millorar la interacció entre professionals i pacients redueix els errors mèdics i incrementa la confiança en el sistema de salut.

Vols saber-ne més? No et perdis aquest vídeoresum de la sessió que publicarem a partir de demà a les nostres xarxes. 

L’Update de Qualitat Assistencial també compta amb la col·laboració de l'Institut Català de la Salut i continua amb noves sessions per seguir aprofundint en la millora contínua de l’atenció sanitària. Consulta el calendari i suma’t a aquesta iniciativa per a una assistència més efectiva i centrada en el pacient. 

 Més informació

web - update qualitat 2024 (2).jpg

Update Qualitat Assistencial

GOTA: Gestió, Organització, Transformació i Aportació de valor.