UCF participa com a ponent al “XII Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos”
Durant els dies 13 i 14 de desembre de 2022 ha tingut lloc a la ciutat de Madrid el “XII Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos (CNIS)“, que ha pivotat al voltant de la Transformació Digital a l’Administració Pública.
El CNIS constitueix la principal trobada a nivell nacional sobre administració electrònica, ja que reuneix els representants de tots els nivells de les Administracions Públiques, les principals empreses del sector i molt diversos experts relacionats amb la matèria. Amb el lema “Transformació cultural/digital. Repte inajornable a les Administracions Públiques” serà novament i en especial a la seva XII edició un exclusiu marc d’intercanvi d’experiències i solucions per crear valor públic i administracions adaptades a un futur més sostenible.
Durant el segon dia del congrés ha tingut lloc el “Foro de Escuelas e Institutos de AAPP”, coordinat per l’Instituto Nacional de Administración Pública y el Instituto de transferencia de Conocimiento en Innovación Pública.
En aquesta trobada, el Sr. Òscar Dalmau en nom conjunt d’Unió Consorci Formació i de l’Institut Català de la Salut (ICS) – excusant l’assistència del Sr. Carles de la Fuente Pardo, responsable de desenvolupament i gestió del talent de l’ICS – ha compartit el model d’aprenentatge digital que estem impulsant per a potenciar el desenvolupament del talent a les organitzacions de salut i donar resposta als reptes actuals de canvi i transformació del sector.
El model d’aprenentatge digital es centra en 4C’s:
-
Continguts: facilitar al conjunt de professionals un accés obert, lliure i personalitzat als recursos i continguts formatius digitals, que afavoreixin el seu aprenentatge autònom.
-
Competències: promoure la pràctica deliberada en entorns i escenaris digitals, que promogui l’entrenament de capacitats i competències, i ofereixin feedbacks individualitzats.
-
Canvis: acompanyar digitalment la transferència dels aprenentatges al lloc de treball, així com dissenyar experiències digitals que fonamentin l’aprenentatge basat en reptes per a redissenyar i repensar les maneres de fer.
-
Comunitat: estimular i potenciar l’aprenentatge social, especialment a nivell multidisciplinari, per compartir coneixement però també per generar-ne de nou a partir de la col·laboració, la cooperació i el treball en equip.