Vés al contingut

UCF participa en el ‘I Congreso de Igualdad y Recursos Humanos de Servicios Públicos de Salud’

UCF
Igualtat
Foto Oscar 'I Congreso de Igualdad y Recursos Humanos de Servicios Públicos de Salud’.png

La finalitat del ‘I Congreso de Igualdad y Recursos Humanos de Servicios Públicos de Salud’ és reunir els principals perfils directius i gestors de Recursos Humans i Igualtat de l’àmbit sanitari estatal, amb l’objectiu de compartir i analitzar els reptes als quals s’enfrontarà el sector sanitari en un futur proper, compartint experiències, èxits i aprenentatges en un entorn de reflexió.

Unió Consorci Formació (UCF), participa en aquest congrés, que té lloc a la ciutat de Barcelona entre els dies 9 i 11 de novembre, organitzat per l’Institut Català de la Salut (ICS), en col·laboració amb La Unió i el Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC).

Òscar Dalmau, Gerent d’UCF, participa a la taula rodona sobre ‘Desenvolupament Professional’ el dia 9 de novembre a les 17h, una taula moderada per la Sra. Pilar Rol, Directora Executiva de CAPSS, la patronal del Consorci de Salut i Social de Catalunya, en la que també hi participaran: Sr. Jordi Serrano, soci fundador de ‘Future for Work Institute’, el Sr. Lluís Gamell, Director de RRHH a l’ICO, i el Sr. Jordi Calaf, responsable del Centre de Competències Tècniques de l’ICS.

La intervenció d’Òscar Dalmau es centra en emfatitzar 4 tendències clau en l’aprenentatge digital a les organitzacions de salut i social:

  1. L’aprenentatge autònom i autodirigit, corresponsabilitat a les pròpies persones del seu desenvolupament i progrés, facilitant l’accés a la formació en el moment que es vulgui.

  2. El fet d’aprendre de manera digital, incorporant – més enllà de continguts teòrics i pràctics – entorns d’entrenament i de presa de decisions digitals que permetin una pràctica deliberada i un feedback personalitzat.

  3. L’accés a microtrajectòries i itineraris flexibles, no només per funció professional o àmbit assistencial, sinó que de manera seqüenciada estructurin el treball del professional fins la transferència d’aprenentatges al lloc de treball.

  4. Aprenentatge basat en reptes, connectat amb innovació, per tal de – no tant sols d’aprendre, practicar, o de transfererir – esdevenir el motor de transformació i canvi cap a noves maneres de fer, més eficients, segures, i amb més valor.

A continuació, adjuntem la presentació realitzada.

poster aprendizaje digital y desarrollo Oscar.png