Durant els anys 2024 i 2025, UCF i Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent han impulsat un programa híbrid de 35 hores dedicat a la gestió de discrepàncies i possibles situacions conflictives amb usuaris, reforçant així el seu compromís amb el benestar dels professionals i la millora de la qualitat assistencial. Ja són prop de 100 les persones que s’han format en aquest programa, consolidant-lo com una eina clau per afrontar els reptes diaris en l'àmbit assistencial.
El passat 14 de febrer, UCF i l’Institut Català de la Salut (ICS) van celebrar la IV Trobada de Responsables i Tècnics de Formació i Desenvolupament d’Organitzacions de Salut i Social a Espai Bital, situat a l’Hospitalet de Llobregat. L’acte va reunir més de 140 responsables i tècnics de formació i desenvolupament d’organitzacions de salut i social per compartir experiències i reflexionar sobre el futur de la formació i el desenvolupament de talent.
La darrera sessió de l’Update Directiu, el programa formatiu d’UCF per a professionals del sector salut i social, va posar el focus en com el lideratge en valors pot esdevenir una eina de transformació efectiva en la gestió sanitària.
Obrim noves edicions subvencionades dels cursos sobre atenció a persones fràgils i amb cronicitat complexa als àmbits d'Atenció Primària, Atenció Especialitzada, Intermèdia i Salut Mental!
Organitzada per la Unió Catalana d'Hospitals, la sessió va posar en relleu la importància d'un lideratge sòlid i adaptat als reptes del sector sanitari.
Ahir, 15 de gener de 2025, es va donar el tret de sortida al Títol d’Expert Universitari en Lideratge en Valors a les organitzacions de salut i social, una iniciativa conjunta entre Unió Consorci Formació (UCF) i la Càtedra de Lideratge en Valors d’UManresa - UVic-UCC.
UCF ha organitzat una de les dotze sessions del programa formatiu Update Directiu dedicada a explorar la transició digital al sector salut. L’esdeveniment va posar en relleu com la digitalització pot transformar els processos sanitaris i socials.
El passat 12 de desembre va concloure amb èxit el Postgrau en Lideratge, Habilitats Directives i Desenvolupament Directiu en Organitzacions de Salut, una iniciativa formativa personalitzada d’UCF, desenvolupada per a Salut Sant Joan de Reus i Baix Camp, amb l’acreditació de la Universitat de Manresa – Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.
Els dies 27, 28 de novembre i 4 de desembre va tenir lloc la sessió TRANSFORM, la última de les sessions del programa Talent Femení celebrades Manresa, Reus i Lleida, respectivament.