Vés al contingut

Professionals influencers. De la marca personal al lideratge i posicionament d'equips a xarxes

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Modalitats
Presencial
Hores
8h

*La sessió tindrà lloc a les instal·lacions d'UCF de 08.30 h a 16.30 h.

Preu

200 €

Formació relacionada

Actualment no hi ha cap edició programada d'aquest curs.

Si vols rebre informació quan publiquem una nova edició, deixa’ns el teu contacte.
Presentació
11. Marca_Persona_Update_Directiu_2024.jpg

Tu ets el teu missatge. Ets allò que expresses, que comuniques. I comuniques amb tot allò que fas, amb el que no fas i també amb els missatges que exposes, siguin escrits, orals o visuals. El missatge ets tu, i la teva marca personal contribueix significativament a la projecció del teu equip i de la imatge pública de l'organització on treballes.

Tant si és via xarxes socials, als mitjans de comunicació o en una comunicació més presencial i directa; sigui amb una trucada o escrivint un whatsapp o un correu electrònic. Tot parla de tu i de la institució que representes. És imprescindible, doncs, saber com funciona la comunicació avui per poder desenvolupar bé el teu rol.

Comunicar té les seves claus i conèixer-les és bàsic per poder ser millors en el nostre dia a dia, per poder fer arribar les idees que tenim, per no generar malentesos, per transmetre el que pensem, volem, necessitem i sentim.

Equip docent:

  • Johanna Cáceres, periodista i sociòloga. Directora de Talent i Comunicació, Consorci Sanitari del Maresme.
  • Aurora Masip, periodista. Formadora de portaveus; experta en comunicació corporativa.

 

Objectius d'aprenentatge
  • Entendre les claus de la comunicació avui.
  • Aprendre les eines bàsiques de la comunicació i les principals idees per comunicar bé. 
  • Conèixer els diferents canals de comunicació i les claus per adaptar-nos-hi.

 

Contingut
Hora Contingut
08.30 h a 09.00 h Cafè de Benvinguda i Networking.
09.00 h a 10.30 h Idees clau de la comunicació d'avui.
10.30 h a 11.00 h Pausa.
11.30 h a 12.30 h El per a què del que comuniquem; què, com, quan i on.
12.30 h a 14.00 h Exercici pràctic de comunicació.
14.00 h a 15.00 h Dinar i networking.
15.00 h a 16.30 h Què t'emportes? Visionament i anàlisi de punts forts i de millora.

 

Acreditació