Professionals influencers. De la marca personal al lideratge i posicionament d'equips a xarxes
Característiques del curs
Adreçat a
Comandaments
Modalitats
Presencial
Hores
8h
*La sessió tindrà lloc a les instal·lacions d'UCF de 08.30 h a 16.30 h.
Preu
200 €
Formació relacionada
Actualment no hi ha cap edició programada d'aquest curs.
Si vols rebre informació quan publiquem una nova edició, deixa’ns el teu contacte.
Presentació
Tu ets el teu missatge. Ets allò que expresses, que comuniques. I comuniques amb tot allò que fas, amb el que no fas i també amb els missatges que exposes, siguin escrits, orals o visuals. El missatge ets tu, i la teva marca personal contribueix significativament a la projecció del teu equip i de la imatge pública de l'organització on treballes.
Tant si és via xarxes socials, als mitjans de comunicació o en una comunicació més presencial i directa; sigui amb una trucada o escrivint un whatsapp o un correu electrònic. Tot parla de tu i de la institució que representes. És imprescindible, doncs, saber com funciona la comunicació avui per poder desenvolupar bé el teu rol.
Comunicar té les seves claus i conèixer-les és bàsic per poder ser millors en el nostre dia a dia, per poder fer arribar les idees que tenim, per no generar malentesos, per transmetre el que pensem, volem, necessitem i sentim.
Equip docent:
- Johanna Cáceres, periodista i sociòloga. Directora de Talent i Comunicació, Consorci Sanitari del Maresme.
- Aurora Masip, periodista. Formadora de portaveus; experta en comunicació corporativa.
Objectius d'aprenentatge
- Entendre les claus de la comunicació avui.
- Aprendre les eines bàsiques de la comunicació i les principals idees per comunicar bé.
- Conèixer els diferents canals de comunicació i les claus per adaptar-nos-hi.
Contingut
Hora | Contingut |
08.30 h a 09.00 h | Cafè de Benvinguda i Networking. |
09.00 h a 10.30 h | Idees clau de la comunicació d'avui. |
10.30 h a 11.00 h | Pausa. |
11.30 h a 12.30 h | El per a què del que comuniquem; què, com, quan i on. |
12.30 h a 14.00 h | Exercici pràctic de comunicació. |
14.00 h a 15.00 h | Dinar i networking. |
15.00 h a 16.30 h | Què t'emportes? Visionament i anàlisi de punts forts i de millora. |
Acreditació