Vés al contingut

Regenerar qualitat relacional en equips. Crear les condicions per a prevenir, optimitzar i potenciar la qualitat assistencial i el benestar relacional

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Modalitats
Presencial
Hores
8h

*La sessió tindrà lloc a les instal·lacions d'UCF de 08.30 h a 16.30 h.

Preu

200 €

Formació relacionada

Pròximes edicions

  • 200.00 €

    Lloc
    Unió Consorci Formació, Barcelona.
    Modalitat
    Presencial
    Idioma/es
    Català
Presentació
Qualitat_Relacional_Update_Directiu_2024.jpg

Com crear les condicions per a prevenir, optimitzar i potenciar la qualitat assistencial i el benestar relacional en el marc de la pràctica assistencial, la gestió clínica i en l'acompanyament i atenció personalitzada al pacient?

En l'entorn salut ens cal aprofundir mitjançant els coneixements d'altres disciplines de l'àmbit de la gestió, qualitat i persones com podem avançar i millorar les relacions dins els àmbits d'un centre assistencial on es donen multitud de situacions que requereixen la necessitat de fer reunions o relacions (sessions clíniques, unitats funcionals, grups de treball de consens, etc.)

Hem de reflexionar si els plans estratègics, de qualitat, recursos humans i altres haurien de portar incorporat aquest àmbit relacional. Es fa més necessari que mai revisar els plans per reformular els objectius que formalitzen el compromís dels centres amb les seves persones i pacients.

Equip docent:

  • Angel Vidal. Expert referent en qualitat assistencial UCF.
  • David Campos. Responsable de la Unitat de Salut Relacional. Institut Relacional.

 

Objectius d'aprenentatge
  • Revisar i conèixer els plans existents en les nostres organitzacions i reflexionar l'impacte de l'àmbit més relacional.
  • Establir i introduir els aspectes facilitadors de la qualitat relacional.
  • Conèixer i aplicar les millors tècniques relacionals.
  • Ampliar i consolidar competències relacionals per a la millora contínua de les pràctiques clíniques.
  • Desenvolupar les competències relacionals necessàries per a desenvolupar posicions de gestió i direcció d'equips.
  • Revisar i reconduir les pràctiques clíniques actuals i assegurar la seva millora continua.

 

Contingut
Hora Contingut
08.30 h a 09.00 h Cafè de Benvinguda i Networking.
09.00 h a 10.30 h Model de millora de Qualitat Assistencial Relacional. David Campos.
10.30 h a 11.00 h Pausa.
11.00 h a 12.30 h Acompanyament relacional: de la Clínica a la Gestió. David Campos.
12.30 h a 13.30 h Una experiència d'èxit: Angel Vidal.
13.30 h a 14.30 h Dinar i networking.
14.30 h a 15.00 h Resolució de conflictes amb el model de Qualitat Relacional (Dinàmica). David Campos.
15:00 h a 16:30 h Què t’emportes? Mapa de relacions poderoses i converses significatives.

 

Acreditació