El passat 14 de febrer, UCF i l’Institut Català de la Salut (ICS) van celebrar la IV Trobada de Responsables i Tècnics de Formació i Desenvolupament d’Organitzacions de Salut i Social a Espai Bital, situat a l’Hospitalet de Llobregat. L’acte va reunir més de 140 responsables i tècnics de formació i desenvolupament d’organitzacions de salut i social per compartir experiències i reflexionar sobre el futur de la formació i el desenvolupament de talent.
UCF celebra els 25 anys del Parc Sanitari Pere Virgili, un referent sociosanitari a Catalunya. Amb gairebé vint anys de col·laboració en formació contínua, destaquem el compromís i l’excel·lència d’aquest espai únic en la salut i el benestar comunitari.
El passat dijous 21 de novembre, el Centre Tecnològic de l’Aigua (CETAQUA), a Cornellà de Llobregat, va acollir l’última sessió de l’Update de Serveis Generals. La jornada es va centrar en les novetats legislatives i tecnològiques en la gestió de l’aigua.
La tasca d’UCF ha estat reconeguda amb el premi a la “Millor Experiència en Lideratge i Compromís” pel seu innovador projecte MOVIDA al II Congrés Català de Gestió Clínica i Sanitària, celebrat aquests 21 i 22 de novembre de 2024. Aquest model vivencial d'aprenentatge, centrat en el desenvolupament de competències femenines mitjançant el cinema, ha demostrat ser una eina transformadora per empoderar les dones del sector sanitari i social.
El passat 14 de novembre es va celebrar una nova sessió de l'Update de Serveis Generals, centrada en la contractació sostenible en les diferents fases d'una licitació i l'execució del contracte, una temàtica de gran rellevància per a les organitzacions del sector salut i social.
En una nova sessió del programa formatiu Update de Serveis Generals impartida pels Mossos d'Esquadra, es van abordar consells i pràctiques per garantir la seguretat en espais amb una alta densitat de persones, com serien els hospitals o centres sanitaris.
Sota el lema 'El recurso clave: las personas', UCF va assistir al III Congreso de Igualdad y Recursos Humanos del Sector Salud, celebrat a la ciutat de Santa Cruz de Tenerife els dies 23, 24 i 25 d’octubre.
Sota el lema "Inspirant canvis i desbloquejant el potencial humà", més de 600 participants han conegut de primera mà l'innovador projecte que simplifica la formació per a professionals i institucions.
Presentem al Congrés de la Societat Espanyola de Qualitat Assistencial comunicacions i debats centrats en la millora del desenvolupament professional i la innovació en el sector sanitari. UCF reafirma així el seu compromís amb la qualitat assistencial i el benestar dels professionals.